2009. december 29., kedd

9

Eljött az idő, hogy a mai napra is írjak egy keveset. :) Tegnap este teljesen megfeledkeztem, hogy be kéne fejezni azt az írást, amit elkezdtem. Fele sem igaz... fejben volt, csak lusta voltam. :) De most már abszolút mindegy, úgy vélem. :) Mai nap is egész jól alakult. Mentünk B-vel megint 9-re edzésre, de most nem adták meg a -1 órát. Ugyanúgy végig kellett nekünk is csinálni az egészet, mint a többieknek. Arról nem is beszélve, hogy maradnunk kellett még egy kis plusz edzésen, szóval +1,5 óra... Remek volt. Széthajtottam magam reggel, esti edzésre pedig rápihentem szépen. Nem volt semmi gond. Kicsit fájlaltam a bokám, de nem volt vészes. Elmúlt hál' Istennek... Srácokkal tartottunk egy kis tripladobó-versenyt, ahol hősiesen megszereztem az első helyet. :) Második Peti lett, és a harmadik pedig B. Többi "helyezés" nem lényeges, mert mehetnénk egészen 10-ig is. :D Kemény verseny volt, mondjuk ki nyíltan. Most kicsit eltérek a sporttól... A háztartásomban minden rendben. :) Főztem ma is ebédet, meg voltam bevásárolni is. Minden hasznos és haszontalan dolgot megvettem. Ezért nem jó engem elengedi egy áruházba sem! Mindig megveszek mindent, ami a kezem ügyébe kerül. :) Jut is eszembe... Vettem whiskyt és vodkát szilveszterre. Kijelentem, hogy nálam még egy buli nem lesz! :D Szóval kell egy helyszín, és elviszem a két kis barátomat... :) Majd Balázzsal ezt még letisztázom. ;) Szórakozóhelyre már csak józanodni megyünk, és 3 után, megbeszéltük, ne feledjétek! :D Jók legyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése